Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Mimmi - 31 mars 2009 03:18

Snart kommer han, världens bästa människa!
Jag sitter här med ett glas jordgubbsvin och ler som aldrig förr.

Jag längtar som en komplett idiot och hoppar av lycka :')


Jag saknar honom, jag är kär i honom, fyfan så glad jag är!


Nu ska jag försöka väcka Hana'i för att gå och möta honom,

det blir inte lätt för min gris sover väldigt tungt.


PUSS!

Av Mimmi - 31 mars 2009 00:49

Tidigare idag rörde jag och Tessan oss ner mot stan och in på systemet,

blev tre vinare (strawberry sparkling) MUMS!

Hana'i följde med och han skötte sig väldigt bra, han blir bättre och bättre!


Så jag och Tessan har spelat "Vilda Affärer" och druckit vin och skrattat gott hela kvällen :) Haft riktigt trevligt och hundarna har varit skapligt lugna också! Nu sitter jag här medans Tessan ligger i soffan och myser med hundarna, ska nog ta och göra henne sällskap :)


Jag väntar på världens bästa människa.

Han åker 40 mil, mitt i natten! Och jag ska myyyysa :')
God i miss him, sweet, sweet boy...


bjuder på en bild på världens bästa hundar, ever!

Ovido - Quiz & Flashcards