Alla inlägg under juli 2010

Av Mimmi - 10 juli 2010 01:27

and oh my god i'm really going to the uk!

  


det börjar nog bli verklighet nu.

att jag åker till england snart.

det är bara 10 dagar kvar, 10 DAGAR!

och jag är så lycklig att jag kan spricka.


jag är cp trött. har försökt att få ner ett inlägg i ja, en kvart.

nu skiter jag i det här.


godnatt.


L!

Av Mimmi - 6 juli 2010 17:34

bloggen har fått nytt utseende.

det var dags för nå nytt.

hela mitt liv har förändrats.

och varför i helvete ska jag bli så hopplöst kär i en man 210 mil ifrån mig?!

jag måste städa, tvätta, fixa och försöka lugna mina nerver.

jag flyger till england om 14 dagar.

har extrem huvudvärk och är illamående.

jag saknar min karl och jag vill bara lägga mig ner och gråta av ångest.

mitt humör pendlar nå fruktansvärt,

allt mellan svävande på rosa moln till bara svarta tankar om allt i världen.

hundvakt till Zid är fixat så nu är det bara Weezer kvar.

Hoppas hoppas.


Nu tänker jag lägga mig på sängen och försöka dö.

eller åtminstånde sova bort min huvudvärk.


L <3

Av Mimmi - 6 juli 2010 03:13

i know the distance is a factor

but i stretch as often as i can

my goal's to reach your hand any day now.


jag saknar min karl.


och om 14 dagar, LONDON BABY!

Ovido - Quiz & Flashcards