Alla inlägg under juni 2010

Av Mimmi - 29 juni 2010 14:22

6 days feels, like 6 weeks.




how long will this take

how much can i go through

my heart, my soul aches

i don't know what to do

i bend, but don't break

and somehow i'll get through

cause i have you

Av Mimmi - 24 juni 2010 03:17

visste ni att 1300 engelska miles är 2090 km, alltså 209 mil.

det är långt, det är alldeles för galet jävla långt.

och så fel, så fel, så fel.


your t-shirt gonna lose it smell of you.


 

Av Mimmi - 14 juni 2010 17:57

Ingen aning om vad jag ska skriva om.

men det känns som att det är dags för ett inlägg.

har egentligen typ en miljon saker, men ingenting jag orkar berätta om just nu.

precis som alla andra jäkla dagar.


har hänt mycket, en Väldigt kort sammafattning:
Mathias,

Bobban,

Lillvik,

Tiger,

Johan,

"Lillan.

och en massa mer.



jag minns dina ögon, dina klarblåa ögon.

Av Mimmi - 1 juni 2010 01:29

jag lever.

jag har klippt mig.

slipat tänderna.

fixat vik. jobb.

hundarna mår bra.

det börjar bli sommar.


<3

Ovido - Quiz & Flashcards