Alla inlägg under januari 2010

Av Mimmi - 31 januari 2010 23:59

jag ligger på soffan hos mamma, Weez ligger nedanför soffan och kollar på mig med sina kloka fina ögon och Zid ligger och trynar på mina fötter.

jag skriver på msn med lite folk..

en av dom har jag inte pratat med sen jag var 13 år,

och vi fick besöksförbud för första gången. det känns typ.. udda!

vem det är kan nu ju gissa...


jag har kommit fram till att jag saknar ihjäl mig efter Caroline.


och nu tänker jag sova. jag skiter i detta-

Av Mimmi - 31 januari 2010 20:58

don't wait up for my call no more,
don't expect me to walk through that door,
cause i'm not gonna call no more...

cause baby it's over,
no use in tellin' lies.


det är över nu!

 

21/10-2009  31/01-2010

 

var var fint så länge det varade.



(och ändå är det någon annan som vandrar i mina tankar nu ikväll.

det är fel oh så fel, men jag kan inte hjälpa det.)  

Av Mimmi - 26 januari 2010 12:14

Snart är det iaf dags för lunch, eller ja.. frukost. hehe

Har varit vaken sen 10 ungefär tack vare Mathias -.-

Så nu är jag skit hungrig! Zid har förresten varit cpdryg i ett par dagar.

Jävla helvetes löptikar... borde inte få gå ut med dom.. >_<  haha

Men seriöst, det är skit drygt.. Och Zid mår ju inte heller bra av det.

Funderar starkt på att kastrera honom, men jag vet inte.

Med tanke på allergin så vet man inte hur han skulle klara att bli nersövd.


Nej nu skriker magen. Lunch!


Puss

Av Mimmi - 23 januari 2010 00:03

Fikade med pappa igår, det var trevligt.

fick reda på lite saker som jag inte riktigt vet vad jag tycker om dock.

men det löser sig.


är hemma hos mamma, är barnvakt. har varit här sen 6 tiden ungefär..

är så galet jävla trött och jag vill bara sova, men max är klarvaken.

får man slå barn tills dom sover? blir ett väldigt kortfattat inlägg.

fyfan, faceplant! typ iaf.


nej, nu ska jag försöka muta Max till att lägga sig.

funkar inte det så sover jag nog ändå. hahah (A)


Puss!


btw, Weez har... konstig konsistens på sitt bajs.

hahaha  magsjuka (Y)

Av Mimmi - 21 januari 2010 10:10

Har varit vaken sen 7 tiden, somnade så tidigt att jag inte ens var trött när jag vaknade. men vad ska jag göra 7 på morgonen?
Hundarna sover tillochmed då. haha morgontrötta monster :)

Weezer är helt slut idag, igår kväll tog jag och Natalie en långpromenad och släppte honom uppe vid den inhängade fotbollsplanen.
Han sprang, sprang och sprang ännu mer. Och flög mest omkring som ett fluffigt monster och Zid blev skit sur för att han inte kunde komma ikapp honom.

Jag glömde kameran, ovanligt va.. >_< idag är det skit fint fotoväder ute, men han är för trött för att jag ska ha hjärta till att släpa ut honom nu. hehe


Klockan ett kommer iaf mamma och skjutsar in mig till stan, ska fika med pappa!

Har inte träffat honom på skit länge så det ska bli trevligt. :)

Och imorgon ska jag vara barnvakt åt lillebror Max, för att mamma och Anders ska på 40-års fest så jag sover över där. Tänkte bada Weezer igår, men jag var alldeles för trött. Vet inte vad det är med mig nu för tiden, jag är totalt slut redan klockan 6 på kvällarna och somnar runt 8, ska nog kolla upp vad det kan vara.


Nu ska jag plocka upp lite här och diska, ser ut som ett bombnedslag!

Skriver nog senare :)


Puss!


  Awbari Picture Perfect!   "Weezer"

  Linfröängs The Killer!        "Zid"

.

Av Mimmi - 19 januari 2010 10:29

Jag har inge cigaretter. Jag känner hur huvudvärken spänner och hur ångesten smyger sig på mig. Snälla du, kom hem nu. snälla kära, kom hem.

 

 

Flexing vocabulary runs right through me
The alphabet runs right from A to Z
Conversations, hesitations in my mind
You got my conscience asking questions that I can't find

 

 

Nu ska jag gå till affären...
jag mår illa. jävla ångest.

Av Mimmi - 16 januari 2010 00:17

Johanna, du skrev varken blogg eller mail så jag får väll svara till dig här.


Jag fick ge upp kampen om Hana'i av personliga själ,
det är inte så att jag bara lämna bort honom...
Hana'i var även mycket sjuk och han hade det inte bra hos mig.

Så för hans skull så fick Hana'i till slut flytta.
Det tyngsta beslutet jag någonsin tagit eftersom jag älskar honom.

Han har det nu mycket bra och jag är nöjd med mitt beslut,

fast det var väldigt jobbigt att ta...



Jag kände även att läget för en till hund var mycket bättre nu,

och Weezer är en mycket lugn och fin hund som inte kräver lika

mycket som Hana'i gjorde. Jag trivs bra nu med Zid och Weez.


Jag saknar Hana'i, fruktansvärt mycket och jag tänker på honom varje dag.

Av Mimmi - 14 januari 2010 08:45

Eller god och god.. det vet jag inte. men tidig iaf.

Har varit vaken i en timme ca.. efter att ha lagt mig vid 6... (Y)


kiss promenad avklarad och nu ska jag strax klä på mig ett ton med kläder,
och sedan ge mig ut på promenad och lössläpp med Weez. :)


Senare idag ska jag in till Sandviken och fika med Cia, blev inget av igår.

Ser fram emot det verkligen!

Nej, ut på den där kalla helvetes promenaden då kanske, haha

Sen väntar dusch, dusch och dusch,

jag är nog världens ofräschaste människa right now.


Vilka fantastiska hundar jag har, båda är totalt olika, båda är alldeles gudomliga.

Och jag känner mig som världens lyckligaste människa att dom är mina!

<3

Ovido - Quiz & Flashcards