Alla inlägg under augusti 2010

Av Mimmi - 19 augusti 2010 09:33

.. ja imorgon drar jag iväg till england!

tror ni att jag spricker av lycka?

tror ni att jag längtar ihjäl mig?


vill bara sova bort hela dagen för att det ska bli imorgon.

men jag har galet mycket att göra idag.

och jag hoppas att bella kommer hem imorgon,

annars har jag panik. vad gör jag då? då kommer inte jag kunna åka.

bella ska vara hundvakt, och hon befinner sig på gotland,

och verkar komma hem en dag senare än tänkt.

skit skit skit skit.

8!

Av Mimmi - 12 augusti 2010 15:46

ja, nu är det 8 dagar kvar till england.

jag längtar. längtar galet mycket.


igår träffade jag Cia och Tindra, sjukt bra.

jag behövde verkligen det.

skulle träffat mina hjärtan idag också,

men det sket sig rätt jävla skit hårt.

min telefon hade tydligen dött,

så jag sov över äckligt mycket...


nu blir det iaf in till stan med mor.

sen kommer kvällen spenderas framför datorn.


ge mig ett liv någon?!

Av Mimmi - 10 augusti 2010 17:45

Dagens humör: Seg och glad.

Dagens mående: Helt okej, bättre än igår då allt var bajs.

Dagens borde: Städa.

Dagens frisyr: Uppsatt i en boll.

Dagens smink: Inget smink.

Dagens klädsel: Mjukisbrallor, linne och kofta.

Dagens planer: Ta en långpromenad hem till mamma.

Dagens materiella vill ha: Ett flygplan!

Dagens fundering: För mycket.. alldeles för mycket.

Dagens beroende: Mat... jag har världens svullodag.

Dagens tråkigaste: som varje dag, att jag inte är i england.

Dagens längtan: LOUIS!

Dagens superlängtan: LOUIS LOUIS LOUIS!

Dagens tidning: aftonbladet på nätet.

Dagens låt: Dry your eyes - The Streets.

.

Av Mimmi - 7 augusti 2010 23:55

barnvakt, hundvakt, bakfull. awesome!


för övrigt är jag så kär att jag kan dö.

och om 12 dagar åker jag till england!


L, jag älskar dig <3

Av Mimmi - 3 augusti 2010 05:26

ja, som rubriken lyder.

om 17 dagar drar jag till england.

men den här gången stannar jag i 11 dagar istället för 5.

jag går sönder av saknad.


imorgon ska jag luncha med Cia, som jag längtar.

var ca 2 månader sedan jag träffade henne sist.

och hur jävla galet är inte det?!


och såhär ser jag ut nu.


  

Av Mimmi - 3 augusti 2010 05:19


sedan jag skrev sist har jag hunnit blivit storasyster till en chi-valp,
tagit ur tandställningen, blivit blond och varit i England,
och jag har om möjligt blivit ännu mer kär!

sedan jag skrev sist har jag hunnit blivit storasyster till en chi-valp,

tagit ur tandställningen, blivit blond och varit i England,

och jag har om möjligt blivit ännu mer kär!

och fått stora problem med att sova på nätterna.


jag tog inga bilder i england. inte en endaste en.

jag har alla bilder i huvudet, världens bästa minnen.


bildbomb.



       

       


Ovido - Quiz & Flashcards