Alla inlägg under november 2009

!

Av Mimmi - 27 november 2009 17:05

"1 relationsförfrågan" - :*  - 


Ja, ja, ja!


(btw, jag har världens finaste hund)

 


Av Mimmi - 24 november 2009 15:09

kommer aldrig mer att vakna.


så jäkla.. fel.


jag tänker på dig och din familj!

Av Mimmi - 24 november 2009 13:54

Idag ska jag städa, jag måste det. Men jag har noll energi..

Och jag fryser så jäkligt! jag tror att jag börjar bli riktigt förkyld,

för näsan och ögonen är rinniga också..

Btw, jag har ont i tänderna.

Nu är majsen tinad, nu ska jag äta.

och jag håller på laddar batterierna till kameran så jag ska lägga ut bildern..

som jag har lovat ett tag.  haha -.-


:*

Av Mimmi - 23 november 2009 06:41

det är sån jäkla need på en Zoi..

jag måste, måste ha en!


  


bilden har jag olovligt snott av RDRV (rödräv).

(hennes valp Rifa på bilden. där 4 månader gammal)


Av Mimmi - 23 november 2009 06:35

Trött, kall ochjävlig. skit morgon!

Om en timme går bussen hem till mamma och sen åker vi till tandläkarn.

Inte så jävla nice. less på dygnandet, måste bli ändring.

btw, jag är nypiercad i septum.. igen!

Jag vill ta bort bloggen, men ändå inte. kul att kolla tillbaka på vad som hänt

och det är skönt att skriva då och då.

fan så underbart att jag inte är en storbloggare med flera tusen besökare,

och som måste uppdatera flera gånger varje dag. Nej tack och lov.

Jag klarar mig skit fint med mina 50 läsare! :)

Jag är dock nyfikna på vilka NI är.. Ni är SKIT dåliga på att kommentera.


Zid är allmänt konstig, pipig, mammig och töntig.

Blir nog en sväng till veterinären om han inte blir normal igen.

Nog för att jag är väldigt töntig när det gäller honom,

men såhär brukar han inte bete sig och då blir jag extra orolig!


Nej, nu skriiiiker duschen efter mig. Men först tänker jag minsann röka.

Zid blir hos mormor som vanligt, han älskar det :)


A, jag vet inte vad jag vill, jag är så förvirrad.

Jag måste måste tänka.. Men det är svårt.



Hej!

Av Mimmi - 20 november 2009 12:26

Da mi basia mille, deinde centum ;*


fjärilar och pirr. bra eller dåligt?



nu väntar dusch, sen åker jag till stan.


(bilder kommer sen)

Av Mimmi - 8 november 2009 11:35

Jävla skit dator, funka funka funka ffs.. snälla

jag vill spela, nyss. jag behöver spela.


snart kommer H hit igen :) niice


Jag har sån huvudvärk att jag vill dö, ungefär.

nu ska jag röka, duscha och sen kommer mamsen och hämtar mig.

Max har hockeymatch idag som jag lovat att kolla på.


Puss?

Av Mimmi - 2 november 2009 12:31

Eller goddag kanske, men för mig är det godnatt som gäller nu.

Jag varken vill eller orkar vara vaken en minut till!

Illamående, hungrig, kall och trött... = ej glad Mimmi.


Jag lovar, lovar att uppdatera senare.

Puss

Ovido - Quiz & Flashcards