Alla inlägg under juni 2009

Av Mimmi - 30 juni 2009 02:54

Hemma från Peace. Hemma från A. Hemma från den bästa veckan i mitt liv.

Jag älskar det,helt jävla lovely.

Underbar vecka, underbart väder, underbara människor, bäst musik!

Maria Mena var en av höjdpunkterna, mycket därför jag åkte dit, och nog stod jag längst fram och sjöng halsen av mig allt! :')

Träffade även en galet fining där ;) Eller ja, jag har träffat honom tidigare, men ja, det var "speciellt" den här veckan, om vi säger så :* haha

Ååh, jag är alldeles för trött för det här, jag skriver i morgon kväll.

Har varit ute på sjön hela dagen idag och lika igår. Blir lika i morgon, Carro ska även följa med, underbart. Blev nattbad med Carro nu i natt också, bästa!


Jag vill ha den 14:e juli :* NU!


Jag vill ha tillbaka Peace. Nej, grabbar och flickor, nu taggar vi till nästa år!

Bara, 358 dagar kvar ;)


Kommer en massa bilder från festivalen snart!

Av Mimmi - 23 juni 2009 10:50

Nu åker jag till Peace & Love 2009!


Vi hörs på söndag!!!

PEPP :D

Av Mimmi - 23 juni 2009 07:23

Snart bär det av mot Borlänge! Ska bli så jävla galet :D

Jag har inte hunnit sova ännu, skriver med en trevlig prick på msn vilket jag gjort hela kvällen/natten/morgonen och jag har även hunnit packa..

Jag är snart klar iaf - haha!


Midsommardagen spårade. Förfest hos Maria, jätte trevlig tjej!
Sen bar det av mot Toretorp, men liveband och alkohol!

Kvällen avslutades i Hammarby. Groggvirket tog slut men hey, vad gjorde det? Jag och Carro drack rent, rökte och dansade som aldrig förr.

Flörtade med gamla klasskamrater (pinsamt nu efteråt) och tillslut fick mina ben nog, flörtade åt mig en taxi efter mycket strul och tillslut hamnade jag hemma. Dagen efter var jag rätt känslig, bakis nå fruktansvärt och jisses vilken träningsvärk. Helgen innan det hade jag finbesök från självaste Kinna (göteborg) och jag var full, herregud ja. Dagen efter var den ultimata bakis söndagen med världens bästa Caroline. Läs hennes blogg, qarolajn.blogg.se! Jag älskar hennes sätt att skriva, hon är underbar tjejen!


Jag saknar min Tessan, och Chilli självklart :) <3


Nu ska jag packa färdigt, ringa Xandos och sedan spela lite.

Snart är det dags, snart åker vi...

Av Mimmi - 23 juni 2009 01:10

Åååh, om ca 10 timmar kommer världens bästa Caroline hit och det bär av mot Borlänge! PEPP :D det ska bli sååå jävla galet!


Jag saknar Erik...


Jag sitter hemma och packar.. eller ja, jag sitter ju här just nu.

men jag borde verkligen packa, ska nog sätta fart.


Fan, jag som hade skit mycket att skriva... det blev helt tomt i skallen :P


Uppdaterar under natten!

PUSS!

Av Mimmi - 18 juni 2009 18:09

Svensk sommar... fyfan säger jag bara!


Igår var det iaf fint väder och jag och några kompisar passade på att vara ute. Dom hämtade mig hemma hos mig och vi åkte in till stan och kollade på korpen fotboll. Vi 4 och självklart Zid satt i solen och njöt. Laget jag hejjade på (som Erik spelar i) förlorade :(

Sen gick jag hem, kikade på film och tillbringade resten av kvällen framför datorn och WoW. Som vanligt med andra ord - hehe.

Ingen aning om vad som händer nu ikväll, kanske ska fråga Erik vad han gör?

Hmm, hur som helst så orkar jag inte sitta inne...

Nej, fan... Jag håller ju på tvättar. men aja, kan åka till Erik efteråt.

Ska försöka få tag på honom. Puss


Hej

Av Mimmi - 17 juni 2009 17:21

Sov hos Erik inatt :) lovely, som vanligt <3

Jag tänker på honom hela tiden, han har liksom invaderat min skalle.


Jag har fått lägenheten!!! :D och det är bara 5 dagar kvar till peace. UNDERBART! <3


Livet leker just nu, helt jävla galet.

Puss.



nu ska jag ut.


(fuck va osammanhängande jag skrev idag, haha)

Av Mimmi - 15 juni 2009 21:21

I fredags träffade jag Anne, Natalie, Sandra och Anni i storvik :)

Trevligt, trevligt... Sov iaf hos Erik och sedan dess har jag inte hört något från honom och han har inte svarat på sms ens :/

Aja, nu är det upp till honom!


I lördags var jag på 18års fest och blev lite för alkoholpåverkad... :P

På natten fick jag även finbesök av ett gäng galningar... helt sjukt :'D

Och idag är jag bakis... och ja, idag. igår var jag döende :)


Nu ska jag raida.  dö


Puss

Av Mimmi - 12 juni 2009 03:40

Jag somnade innan tolv idag, äntligen i tid!

Men vad fan händer då!?
åååh, vaknade för en timme sedan, klar vaken, så jävla irriterande.

jag kan inte somna om...


Ska träffa Anne senare idag, blir väll dricka lite :)
Vet inte riktigt vilka vi blir som ses, men Anne och Natalie iaf.

Sen på kvällen kanske det blir att träffa Erik!

Åhh jag faller för människan, han är perfekt, verkligen helt perfekt.

Jag kan inte hitta något fel med honom alls, eller ja, att han aldrig har tid men det är ju inte hans fel. :)

Han har ingen skola alls nästa vecka så jag kommer nog träffa honom mer då :D åååh, vad jag längtar :)


Nu ska jag försöka lägga mig och sova.

Jag måste... Godnatt!


I told him what i felt earlier today...

Ovido - Quiz & Flashcards