Alla inlägg under mars 2010

Av Mimmi - 21 mars 2010 13:00

..blöt. haha

i fredags drack hela gänget här, vi var nog lite för fulla de flesta av oss.

och dagen efter mådde man som man förtjänade!

igår kom lillebror hit för jag skulle vara barnvakt, vi har myst och haft det bra.

snart ska jag göra lunch och sen tar vi bussen hem till mamma!

jag är trött.. skriver mer sen.


puss


saknar dig..

<3

Av Mimmi - 19 mars 2010 16:34

Jag har inte sagt till nån, att du blev kvar här igår.

fast det är svårt att hålla tyst när alla frågar hur det går.


<3

Av Mimmi - 17 mars 2010 08:34

Och jag mår bra! riktigt bra :')

enda sedan i fredags har jag mått bra!

och idag blir nog en bra dag.


PUSS!

Av Mimmi - 15 mars 2010 00:04

..hundarna en snabbis sen ska jag krypa ner i sängen.

bästa är här <3


godnatt


 

Av Mimmi - 13 mars 2010 12:36

So if you love me let me go and run away before I know.
My heart is just too dark to care.
I can't destroy what isn't there.


I only wish you weren't my friend,
Then I could hurt you in the end.


 

Av Mimmi - 12 mars 2010 20:42

.. men städningen!

jag är inte supernöjd, men jag orkar inte fortsätta, haha.

dammsugit klart vardagsrummet och ska skura nu,

förvånande hur mycket man kan hitta under soffan när man har hund...

5 hundben, 2 tuggleksaker, 1 repknut och en maaaassa bomull från Zid's senaste stackars offer :) haha


ååh jag har så jäääävla mycket disk, jag orkar inte........

skit helvetes jävlar, nu ska jag kika efter en liten bänkdiskmaskin!


ikväll kommer finast hit :*

Av Mimmi - 11 mars 2010 13:49

men först måste jag gå ut med hundarna..

jag är skitt trött, illamående och hungrig, bra dag...


jag måste göra mig klar, jäklar va klockan va mycket. :P


note to self; gå och lägg dig tidigare jävla kossa!

Av Mimmi - 10 mars 2010 19:51

nån som vill byta? ;)


Köpt nya täcken till båda pojkarna och en ny telefon till mig själv!

grått tjockare täcke till Zid och en marinblått regntäcke till Weez.

Och mat såklart.. men det var ju inget ovanligt :p


lagom less på killar iaf. haha usch och fyfan!

Nu ska jag käka lite, ta en cigg och sen kolla på film.

borde städa, men jag orkar inte. inte idag.

har sån jäkla huvudvärk.

      

Ovido - Quiz & Flashcards