Alla inlägg under april 2009

Av Mimmi - 30 april 2009 01:52

Hejhej!

Jag sitter här, vaken, som jag alltid är på nätterna...

Borde packa, borde sova, vill röka.

Tänker röka, inte packa men kanske sova. Händelserik kväll - hehe.

Sitter och flörtar med M på msn också, det är nice. Jag saknar honom.

Äsch, jag har inge glasögon så huvudvärken spränger. Och jag är alldeles för trött för att prata sammanhängande. I morgon åker jag iaf hem, eller ja idag är det ju... 14.29 går tåget.


Syns i morgon, för nu ska jag röka sen krypa ner hos Carro och Zid ;)

Puss!

Av Mimmi - 28 april 2009 11:10

Strax ska jag och Carro gå till bussen som ska ta oss in till stan.

Kolla lite i affärer, luncha och bara snacka skit på ett fik står på schemat och det kommer bli en trevlig dag! Har tagit en långpromenad med Zid och vi gick förbi stallet så han fick lukta runt lite och vad han älskar hästar :)

Mitt illamående har även försvunnit och huvudvärken har släppt.


Det enda lite negativa idag är att det är kvavt ute så jag svettas lite.

Men det är varmt och det är huvudsaken. Nej, nu måste vi rusa.


Tjing!

Av Mimmi - 28 april 2009 09:31

Nu sitter jag i Caroline's lägenhet på Hässlö i Västerås, hon är i skolan.

Har varit vaken sedan 7 men jag kunde inte somna om pga illamående (inte så lovely) och nu ska jag äta frukost sedan ta en långpromenad med sömntutan Zid som fortfarande ligger och trynar. Vi har haft världens mysigaste morgonstund och vi har gosat som aldrig förr :) Jisses som jag älskar honom!


På torsdag åker jag hem igen, eller ja, vi åker hem.

För att "fira" sista april hemma med vänner...

Jag hade dock inte haft något emot att stanna här, trots att jag längtar hem just nu, som en galning tillochmed!


Hana'i sprang bort i går morse och jag höll på krypa ur skinnet här borta där jag inte kan hjälpa till att leta efter honom, men han hittades några km bort många timmar senare och jag kunde äntligen andas ut och då brast allting och tårarna bara rann och rann. Jag älskar honom, min fina älskade pojk...


Nu tänker jag äta frukost och hoppas att illamåendet släpper, lite iaf!


Puss!

Av Mimmi - 25 april 2009 01:42

Just nu är jag så himla less på alla människor, gud så tröga en del är! usch...


I morgon, eller ja idag, ska jag tvätta från 3-9, härlig lördag kväll. Yeah right!

Och på söndag åker jag till västerås med finaste Caroline och lever livet.

Johannes ska vara hundvakt och jag ska umgås med Carro och Ludde enda tills på torsdagen och det ska fan i mig blir helt underbart.

Nu ska jag kika på film men jag kände för att skriva någon rad ändå! :)


Gustav är förresten tingad nu, han är min min min <3

Jag ska bara få mig tiden att hämta honom, då det trots allt bli 100 mil enkel resa, men det kommer det absolut vara värt. Varenda liten krona <3

Av Mimmi - 23 april 2009 20:08

Nu är jag hemma, för första gången på över 2 veckor.

Jag trivs inte, inte alls överhuvudtaget.

Jag får ångest när jag kliver innanför dörren, jag måste flytta.

Men nu är jag bara hemma för att duscha och hämta lite kläder...

Sen åker jag till Johannes igen, eller ja, så fort han har raidat klart och kan hämta mig och under tiden ska jag spela. Äntligen!

Jag ska nog fråga ifall jag får ta med min dator dit - haha :D


På söndag åker jag till västerås igen, till Caroline och världens bästa gäng!

Det kommer bli guld och Johannes skulle ha Zid (tack så jätte mycket).

Jag har förresten hittat min drömkatt också, perfekt sällskap till Zid.

Han heter Gustav och är 8 månader gammal och han finns i Övertorneå.

Det blir 100 mil enkel resa men det är det fan i mig värt, jag föll direkt när jag såg honom. Men håller på pratar med tjejen om att skicka honom med flyg, flygresan kommer bara ta ca 1 timme så det är ju inte länge det handlar om. Men det löser sig nog, jag ska iaf ha honom, så är det bara.

Nu måste jag hoppa in i duschen och sen leta reda på ett halsband till Zid då hans ljusblå har försvunnit...


Puss!


Slänger in en bild på Gustav :)

Av Mimmi - 19 april 2009 16:06

Jag är i Västerås och lever livet! Thomas kom förbi och hämtade upp mig i fredags och vi startade den 2 timmar långa bilfärden ner mot världens bästa tjej :) Zid blev minst lika glad som jag blev av att träffa Caroline :)

I fredags blev det grilla och dricka lite och kvällen slutade totalt fel för mig och avslutades på sjukhuset och på lördagen mådde jag väll sådär.

Men kvällen igår blev lyckad igår ändå :D ååh, han är så söt!

Idag har jag inte gjort ett skit förutom att kika förbi hemma hos Ludde och suttit utanför Daniel tillsammans med Agnes... Vi ska åka om en timme, jag måste komma ner snart igen, väldigt snart!



You can fall for a stranger.

Av Mimmi - 15 april 2009 22:42

Jag är rätt skit less just nu, jag vill spela.
Johannes raidar, vilket han har gjort i 5 timmar nu.

Nu tänker jag stänga av datorn för honom och sen tänker jag äta mig till döds, om det finns något mat...
Kolla på SAW 3-5 och sen sooooova.


HEJ!

Av Mimmi - 15 april 2009 18:26

Nu har jag äntligen tid att sätta mig här och bara ta det lugnt.

Eller ja, egentligen har jag inte gjort någonting alls så tid har jag haft idag, men jag har bara inte orkat tagit tag i det. Men jag sitter hos Johannes nu och han ska raida och jag har ingenting att göra för jag orkar inte installera WoW på den här datorn. Jag sitter och skriver med Carro på msn och har världens bästa hund sovandes i knät och just nu kan det inte bli så mycket bättre, förutom att jag fryser om fötterna, skulle kanske sätta på mig ett par strumpor - haha!

I helgen har jag sovit hos syrran varje natt och umgåtts med henne, Viktor och Johannes, trevligt att inte bara sitta inne som jag för det mesta gör eftersom jag inte orkar ta mig för att göra något.

Eller nej, förresten... I fredags hade jag och Carro grillfest ju!

Galet skoj med mycket trevliga människor, god mat och dricka.

Carro är världens bästa människa, ever, fyfan va lycklig hon gör mig.

Hon får mig verkligen att leva! - <3


Jag har inte slutat röka heller, än...

Men det kommer, jag Ska sluta, jag vet bara inte riktigt när...

Carro åkte tillbaka till Hässlö i söndags så nu någon dag framöver så åker jag och Thomas ner till Västerås och hälsar på henne :)
Jag saknar henne redan, man vänjer sig så fort vid att träffa varandra varje dag och nu är det så outhärdligt tomt.


Nu ska jag springa ut och röka och kika runt lite på internet.

Uppdaterar under kvällen.


Puss :*

Ovido - Quiz & Flashcards