Alla inlägg under juli 2009

Av Mimmi - 30 juli 2009 04:36

..Som befinner sig ute i farmors stuga mitt i flyttkaosen.

Men jag har inte träffat henne på snart 2 veckor :(



Av Mimmi - 30 juli 2009 04:21

.. jag är livrädd för clowner! http://www.pown.it/445?r=992574 :'/ Usch!


jag är trött och jag Måste sova. jag orkar inte blogga. jag orkar aldrig blogga. jag har flyttat över nästan alla prylar i nya lägenheten som jag fick nyckeln till idag. så imorgon flyttar jag dit och på måndag lämnar vi nyckeln till gamla lägenheten. jag ska börja blogga igen. på riktigt. ännu mer än förr.


red med Carro idag, rolig och spännande tur ;D haha


Puss A, jag saknar dig!


Av Mimmi - 28 juli 2009 00:29

Det är skönt att vara hemma igen, men samtidigt så tomt..
Har ju trots allt varit med älsk i nästan två veckor!

Jag förstår inte vad det är för fel på mig, så fort någonting är jobbigt så går det ut över alla andra, som stackars A som jag blev irriterad på hela tiden på slutet. Han har ju inte gjort någonting alls...

Om du läser det här A så vill jag bara säga förlåt! :)


Snart är det dags för flytt också. Får nycklarna senast på fredag och jag har inte packat nå alls >_< Men jag ska väll sätta fart med det någon dag.

Men i morgon ska jag träffa Carro igen! Som jag har saknat henne, galet.

Har haft två alldeles för torra veckor nu så det ska vi ta igen minsann ;)


Nu blir det kvällspromenad för mig och Zid och sen ska jag hoppa i säng.


Hundutställningen var great btw! Berättar mer sen och lägger ut nån bild.


Puss!

Av Mimmi - 24 juli 2009 22:02

...för min del. Jag tänker gå och lägga mig så fort A kommer hem.

Han är nämnligen och spelar tennis med Patrik och Thunnis.


I söndags åkte vi söderut och stannade för till på akademiska...

(såg att bara rubriken kom med i förra inlägget)

Av olika skäl vill jag inte prata om besöket i bloggen.

Sen bar det av mot Märsta! Jag överlevde träffen med A's föräldrar - hehe :)

På måndagen åkte dom ut med båten så vi har varit ensamma hela veckan.

Vi har inte gjort något speciellt, var in till gamla stan en dag och sen har jag passat på att träffa Andreas, det var härligt, vi har inte träffats på länge :)

I morgon hade jag tänkt att dra med karln in till stan för jag Måste köpa nya skor ;) På söndag bär det av mot V-ås och utställning :)
Håller tummarna för W, Z och lilla Ninja :) Det kommer gå utmärkt Ninni!


Nu är jag godissugen. Ska försöka få tag på A och höra ifall det finns nån kiosk i närheten och nu ska jag ta en kvällsrunda med Zid tänkte jag.


Btw, fick galet bra nyheter härom dagen!

Lev livet. underbaringar. för fan.


Puss A, love you!


Jag vill ha Carro här, nununu! Jag saknar henne. Kom till stockholm.

kom till mig så lever vi, här och nu.


slänger in lite bilder.

Av Mimmi - 19 juli 2009 13:52

Av Mimmi - 16 juli 2009 23:34

...och jag är lycklig. Han får mig att känna mig speciell och nu vet jag var riktigt lycka innebär :')


Jag orkar egentligen inte blogga nu, jag vill bara ligga och mysa med A i sängen. Vi har inte gjort mycket alls idag, men i morgon ska han bjuda på middag och bio :*


Hörs senare eller i morgon!

Puss

Av Mimmi - 16 juli 2009 05:02

Inte lika dåligt som min städning hoppas jag...
jag har ungefär lyft bort en tidning från golvet. jag är seg och offektiv! xD


jag orkar inte, jag har huvudvärk, är trött och jag kallsvettas.

ångesten smyger sig fram... Panik!


Om 8,5 timme träffar jag A igen. Lovely...

MEN det är långt dit!


Städa. jag måste. jag orkar inte.


Jag saknar Cia, var har du tagit vägen? :/


Puss


sista minuten?

Av Mimmi - 16 juli 2009 02:08

Ovido - Quiz & Flashcards