Alla inlägg under augusti 2009

Av Mimmi - 26 augusti 2009 12:38

Om 1,5 timmar sätter jag och Natalie oss på bussen och åker mot Hofors!

Klockan 15.00 ska jag på arbetsintervju och jag är galet nervös.

Jag hinner inte skriva här nu, men jag uppdaterar när jag kommer hem ikväll. För direkt efter Hofors ska jag åka och hälsa på morbror..


Anders <3 


Puss/Love

Av Mimmi - 25 augusti 2009 09:38

until i turn fucking 18 !!! :D


 PARTY LIKE A ROCKSTAR!!

Av Mimmi - 25 augusti 2009 09:34

..eller ska jag säga äckliga ångst morgon?


Min sista timme på Hässlö är nu påbörjad och det är värdelöst.

Jag vill inte hem ;o inte hem från Anders och allihopa.


Men i helgen har vi iaf möblerat lite, pratat lite, festat lite och bara funnits.

Zid är nog lika ledsen som jag för att behöva åka hem, han trivs skit bra här med alla ungdomar som gosar med honom och fjäskar ;D haha

Jag har ingenting att skriva, jag måste packa. jag orkar inte..


Kisspaus med hund, skriver när jag kommer hem, jag lovar.


Anders, jag älskar dig!

Av Mimmi - 20 augusti 2009 19:46

.. så blir inte mycket gjort alls!

Tänkte hoppa in i en dusch och sen tänkte jag dammsuga lite.

Måste nog äta något mer också, börjar känna mig sugen på något.

Men te och smörgås med levande ljus framför en bra film sitter aldrig fel!
Ska kanske ta mig till affären och köpa lite läsk och kanske lite godis.

Men ja, får se om Nadja har lust att skjutsa mig, har ingen ork att gå.


Nu börjar 2 And a Half Man igen, skriver kanske senare :)


Förresten, på söndag åker jag till västerås och blir borta till tisdag.
Ska hjälpa Carro med lägenheten och träffa A.

Och på onsdagen ska jag på Arbetsintervju!!  :D



Puss!

Av Mimmi - 18 augusti 2009 05:41

Jag har äntligen fått internet igen :)

eller ja, har haft det sedan fredags typ.

Om jag ska vara riktigt ärlig har jag inte saknat det speciellt mycket alls.

Har haft så mycket annat för mig med tjejerna här i "Bigbay" - haha.

Så skönt att vi har börjat umgåtts igen allihopa :)


Eftersom helgen resulterade i kaos, besök på akuten och krossade hjärtan så har jag inte orkat skriva någonting. Men det är bara att ta nya tag och på fredag följer jag med bästa C till Västerås, dags för henne att flytta dit igen nu när skolan börjar och jag kommer även att träffa A i helgen igen...

Vi behöver prata, riktigt rejält. men det är ingen fara :) ...(hoppas jag)


Jag trivs riktigt bra i nya lägenheten och börjar få någorlunda ordning också :) Bilder kommer någon gång i framtiden, hehe.


Nej, nu är klockan kvart i 6... som vanligt. suck.


Jag älskar dig A, tack för att du finns!


Puss, g'night



18 stiches later, you're the best i got.

Ovido - Quiz & Flashcards