Alla inlägg under oktober 2009

Av Mimmi - 21 oktober 2009 16:43

Ja.. jag funderar starkt på det iaf!


(vågar jag satsa allt? tänk om jag förlorar?)


Sov bara 3-4 timmar inatt så snacka om att jag var trött när mormor ringde imorse.

Ska skriva ett vettigare inlägg senare. Nu ska jag springa ut med Zid och sedan äta.


Lite bilder får ni så länge.


--------------------------------------


trodde jag ja.. hittar inte kameran så jag kan inte föra över bilderna.

Kommer senare det också! haha

:*

Av Mimmi - 21 oktober 2009 01:59

Life saver!


 


<3

Av Mimmi - 21 oktober 2009 01:22

Besöksrekord i måndags. :*


Vänskap? nej... jag vill ha så mycket mer.

Vi får se vad som händer. (men jag håller tummarna)



Tiden läker inga sår och det som inte dödar stärker inte heller.

</3

Av Mimmi - 19 oktober 2009 12:37
Det blev så svart idag
Det blev så outhärdligt svart
Det var nånting du sa
om en plats där jag aldrig vart
Det var nånting med den

Och här har ingenting hänt sen sist
här går dagarna och här går åren
Du pratade med mig om nånting jag mist
som om du pekade på dåren
på väg uppåt i en prålig värld av mingel
singel.

Det här är inget liv
Det är ett sorligt substitut
Ett slags tidsfördriv
Var det du som ringde förut?
Jag lät det ringa ut

Jag säger mig själv: Jag har ingenting
Det är bara floskler och evig väntan
Sen hör jag dig säga: Du har visst nånting
Du har din frihet, du har din längtan
och du går uppåt i en prålig värld av mingel
singel

Det här är bubblornas tid
Så mycket tomhet och mörka gap
Här blir man paranoid
i ett slags kollektivt utanförskap
som vi har vant oss vid

Kom ut, kom hit och säng nånting
Vad är det som inte stämmer?
Jag traskar bara runt här i samma ring
och känner hur skorna klämmer
när jag går uppåt i en prålig värld av mingel
singel

 
Av Mimmi - 15 oktober 2009 16:10

Huvudet dödar mig, vilken smärta.

Min migrän smyger sig på mig, orkar inte kolla, vill bara spy.

Idag skulle jag egentligen ha åkt till Västerås..

Nu blir det inte så... finns det något att kämpa för?


Jag orkar inte. tänker dö i sängen under täcket.

Av Mimmi - 14 oktober 2009 06:21

.. tro inte att jag saknar er! ;)

Sötaste Chilli och finaste Tessen, mitt hjärta blöder efter er <3


 

Av Mimmi - 14 oktober 2009 06:18

Den 9:e oktober hade jag besöksrekord :D Trevlans! :*
synd att ni alla är så sjukt kassa på att kommentera, haha

Om 40 minuter åker jag mot Gävle till specialtandvården.

Längtar? Nej. fysatan vilken ångest.

Nu ska jag blanda hårfärg, sen duscha.

Måste skynda mig.


Skriver med trevligaste Carro på msn, nyfunnen bekantskap som är så snygg så snygg! :*


Full enchantad snart btw!


Puss!

.

Av Mimmi - 11 oktober 2009 23:47

min sista gnutta hopp och jag glömmer bort att andas...

mimmi  

Ovido - Quiz & Flashcards