Alla inlägg under december 2009

:D

Av Mimmi - 24 december 2009 11:06

God jul allesammans!


Hoppas ni alla får en riktigt bra jul.


Puss!

Av Mimmi - 24 december 2009 00:18

  

Av Mimmi - 20 december 2009 17:46

Och imorgon ska jag köpa julklappar :)


Ska städa lite nu, eller iaf plocka upp från golvet och sen blir det film.

Chilinötter och lantchips, mums!


Jag längtar såå tills jag får hem Weezer, kan knappt bärga mig :)

Jag tror att Zid kommer ta det riktigt bra, han älskar ju hundkompisar,

och dom kommer nog busa riktigt fint, eftersom han är van med vinthundar.


Hörs sen,


puss



 

troll <3

Av Mimmi - 19 december 2009 14:49

 

Av Mimmi - 18 december 2009 01:56

grattis till flickan Cecilia.
jag önskar er ett lyckligt liv.

Tindra - 16/12-2009 :)


ps. jag saknar dig.

Av Mimmi - 18 december 2009 01:47

Jag är om möjligt Ännu mer förkyld nu, jag är alldeles yr i huvudet och ögonen är glansiga, näsan rinner och kliar. jag mår skit dåligt verkligen.


jag skriver bara på nätterna har jag märkt. hehehe

Ingen aning om varför, kanske för att jag gör så mycket annat skit på dagarna.

i morgon får jag dock fler bilder på "min" Weezer :*   (afghanen)


Men jag lägger upp dom bilderna jag har! :)


     

Han är den minsta av dom :)


Av Mimmi - 17 december 2009 01:28

Jag är förkyld.

jag nyser och snorar hela dagarna och jag ser ut som rudolf med röda mulen!

Såhär förkyld har jag inte varit på flera år tror jag, fyfan alltså.

Men jag är lika glad för det, jag får hem en fin Afghan kille om någon vecka. :')
Lycka kan jag ju säga, och det är allt som kan sägas.


nu tänker jag se klart på Seinfeldt sen sova.


Godnatt!

Av Mimmi - 16 december 2009 01:23

jag fullkomligt bubblar av lycka och känner mig alldeles..

hmm, matt i kroppen? av nervositet.

Jag väntar hund, en fin afghanpojke!

en VINTHUND, som jag så länge drömt om.

äntligen <3 2010 kommer bli ett bra år, det känner jag på mig.


nu ska jag äta hårdbröd med kaviar och ost.

och sen ska jag joina karlarna i sängen :*

Ovido - Quiz & Flashcards