Alla inlägg under april 2010

6

Av Mimmi - 21 april 2010 18:33

jag skulle kunna leva utan den där blicken som får mig ur balans...


  

5

Av Mimmi - 21 april 2010 16:21

Jag är i stockholm, och jag har en förkylning rakt från helvetet!

Känner mig mer död än levande.

Har riktigt hög feber och hostar så att halsen blöder.

På fredag måste jag vara frisk. måste, måst, måste!

För då ska jag hem till Michelle och grilla och dricka lite med ett par tjejer från hennes klass, ska bli skit kul :)


Igår träffade jag Helena med hennes afghaner Cebbe och Zoria,

blev bus i en hundrastgård vid zinkensdamm.

var väldigt mycket hundar där så det var kul :)


Började klippa ner Weezer igår, hann göra halva första benet innan han tröttnade,

så jag lär fortsätta idag, han kan inte se ut som han gör nu på fredag. hahah

Ser ut som en hund som bott på gatan i ett par år :P

Zid är iaf färdig för helgen, badade honom igår och klippte klorna, smörjde in tassar och klippte bort lite hår i öronen, så nu är han fluffig och snyggg!


Nej jag hostar ihjäl mig och skärmen ser jag knappt genom feberdimman,

ska tvinga mig ut med hundarna en snabbis (tack och lov är dom trötta efter igår)

och sen vila.


PS. i helgen får jag träffa A <3


Puss.

4

Av Mimmi - 13 april 2010 23:08

Sista dagarna i Stockholm var awesome!

Fick besök där nere :)



Jag har halsbränna och jag är trött.

ska sova, berättar imorgon.


Puss

3

Av Mimmi - 9 april 2010 02:55

jag är trött. men kan inte sova.

och jag känner mig glad, nervös, rastlös och energisk.

har en konstig känsla i kroppen, en känsla jag inte kan beskriva.

men imorgon blir nog en bra dag, jag hoppas det!

funderar på att kanske slänga mig i soffan bredvid Weez,

slänga på en film och plocka muschen på honom.

jag är tom i huvudet, total blackout...




jag är kär. förbannat jävla kär.

och jag hatar det, verkligen hatar!

2

Av Mimmi - 8 april 2010 16:09

               

1

Av Mimmi - 8 april 2010 15:54

första inlägget på länge och jag behöver en nystart.

därför börjar vi om på ruta ett.


jag befinner mig iaf i stockholm, i underbara älskade stockholm!


igår var det afghan playdate som stod på schemat.

Helena och Kristy mötte upp mig på centralen och vi tog oss hem till Kristy.

Med hela Kristys flock såg vi nog rätt komiska ut!

Sammanlagt var det 9 hundar, varav 5 var afghaner.

Weezer, Zid, Cebbe, Zoria, Bjorn, Jamaal, Gordon, Max och Carlos.


Zid fann sig snabbt till lilla Max, en förbannat söt liten Malteser :)

Och Weez blev som en helt annan hund när han fick busa med afghaner,

min fina älskling <3

jag önskar verkligen att det fanns nå afghaner hemma som han kan få busa med.


jag uppdaterar senare,

nu måste jag skynda mig ut med hundarna och sen bege mig in mot stan.


Puss

Ovido - Quiz & Flashcards