Direktlänk till inlägg 21 april 2010

5

Av Mimmi - 21 april 2010 16:21

Jag är i stockholm, och jag har en förkylning rakt från helvetet!

Känner mig mer död än levande.

Har riktigt hög feber och hostar så att halsen blöder.

På fredag måste jag vara frisk. måste, måst, måste!

För då ska jag hem till Michelle och grilla och dricka lite med ett par tjejer från hennes klass, ska bli skit kul :)


Igår träffade jag Helena med hennes afghaner Cebbe och Zoria,

blev bus i en hundrastgård vid zinkensdamm.

var väldigt mycket hundar där så det var kul :)


Började klippa ner Weezer igår, hann göra halva första benet innan han tröttnade,

så jag lär fortsätta idag, han kan inte se ut som han gör nu på fredag. hahah

Ser ut som en hund som bott på gatan i ett par år :P

Zid är iaf färdig för helgen, badade honom igår och klippte klorna, smörjde in tassar och klippte bort lite hår i öronen, så nu är han fluffig och snyggg!


Nej jag hostar ihjäl mig och skärmen ser jag knappt genom feberdimman,

ska tvinga mig ut med hundarna en snabbis (tack och lov är dom trötta efter igår)

och sen vila.


PS. i helgen får jag träffa A <3


Puss.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Mimmi - 17 mars 2011 23:58


Tänk att jag fortfarande har besökare kvar på den här bloggen :)det är http://mimmiastrom.blogg.se/ som gäller!       ...

Av Mimmi - 26 januari 2011 23:10

http://mimmiastrom.blogg.se/   kom ihåg att jag har bytt blogg. ...

Av Mimmi - 20 januari 2011 13:57

Jag har bytt blogg.   http://mimmiastrom.blogg.se/

Av Mimmi - 1 december 2010 00:54

men det tar jag när jag kommer hem. flyger lyfter 15.35. lokal tid. alltså 16.35 svensk tid. landar vid 19.05, enligt tabellen. räknar med 19.35. sen ska jag med tåg och skit från arlanda till gävle. väl i gävle blir jag iaf upphämtad av min ...

Av Mimmi - 12 november 2010 03:59

Har diskat så galet jäkla mycket att fingrarna är skrynkliga. Nu är jag iaf klar med det och har dammsugning och skura golvet kvar. Men först ska jag nog hinka kaffe, börjar bli så jäkla trött. usch!   eller så fixar jag resten imorgon. jag b...

Ovido - Quiz & Flashcards