Alla inlägg den 1 juli 2009

Av Mimmi - 1 juli 2009 15:58

..går min buss in till Sandviken, där jag ska möta A! :)

Om ungefär en timme ses vi igen!

Trots att det bara var 3 dagar sedan känns det mycket, mycket längre...

Det ska bli jävligt skoj och jag är riktigt nervös!


Jag har städat som en dåre i 2 timmar nu... Det ser fortfarande rätt kasst ut, men jag pallar inte nu. Haha.


PUSS!


Carro, call me :*

Av Mimmi - 1 juli 2009 12:09

Snart kommer A, om exakt 5 timmar ska jag möta honom. galet :')

Och jag har blivit cp förkyld, jag är så hes att man inte hör vad jag säger, jag hostar så det känns som ett revbenen ska gå av och näsan rinner.

Det är inte så jävla nice... Men jag hoppas det blir bättre fram mot kvällen!


Jag har inte tid att sitta här, jag somnade igår kväll och städade alltså ingenting. Jag måste städa nu, inte taggad alls...


Puss!

Av Mimmi - 1 juli 2009 01:14

Idag kommer A! Ska blir helt galet kul och jag är så nervös.

Tack och lov sover vi inte här första nätterna utan i stugan.

Jag ska städa hela natten, och diska, jag behöver verkligen diska.

Jag längtar till 17.10, men samtidigt vill jag bara skjuta upp det pga. nervositet och att jag har panikångest över att städa. usch usch usch.


jag måste sätta fart. skriver nog mer senare inatt.


Sunshine through the rain <3


(slänger in en bild på mig och A)

Ovido - Quiz & Flashcards