Alla inlägg den 19 mars 2009

Av Mimmi - 19 mars 2009 22:00

Äntligen ett tangentbord som funkar som det ska, mitt förra fick man Slå på i:et och o:et för att det skulle funka...


Gårdagsnatten spårade ur totalt, jag orkar inte gå in på detaljer och personerna i fråga kommer jag låta vara anonyma.

Men glas har krossats och dörrar har slagits sönder, jag har ont.
Jag har ont överallt och jag lider med min fina vän!

Jag berättar nog mer senare, just nu orkar jag inte, jag har varit slut hela dagen... Jag somnade hos mormor, jag somnade hemma, vaknade av att mamma kom med medicin, somnade igen, vaknade av att mamma kom med telefon, och nu sitter jag här, helt död. Jag ska gå och sova snart, men jag måste fan skriva av mig.


Jag saknar fina Robert också, hur kan allt gå så fel för honom? :(
Jag lider verkligen med honom och kan inte ens tänka mig hur det känns.

Fina älskade du, jag finns här för dig, alltid, dygnet runt!


Igår på dagen var jag och Cia ute med alla hundarna,
Zid, Hana'i, Luffsen och Ebony!

Vilket underbart vårväder, vilken underbar dag.
Tack gumman, det behövdes, och vi lär göra om det <3


Jag saknar våren/sommaren, ge mig vår!

Ovido - Quiz & Flashcards