Alla inlägg den 3 mars 2009

Av Mimmi - 3 mars 2009 08:33

Idag bär det av till Österund! fyfan va kul det ska bli :D
Äntligen någonting att se fram emot, det har varit alldeles för mycket motgångar nu på slutet... Zid var Underbar på morgonpromenaden! Vi tog sällskap med en stor golden kille, testade släppa Zid lös och han lyssnade klockrent hela tiden! :) Min fina duktiga pojke.

Idag känns det som att ingenting kan gå fel faktiskt!

Jag har bara en fundering, var ska jag äta lunch innan tåget går?
Donken eller ska jag köpa nått på pressbyrån? Jag är äckligt sugen på donken, men jag har suktat efter en macka från pressbyrån länge nu, dom är sååå himla goda! Jisses vilka problem jag har ;)


Nej, nu är jag hungrig och rastlös! Ska försöka få tag på pappa.

HEJ!

Av Mimmi - 3 mars 2009 03:33

Herregud så jag älskar denna lilla varelse!

Min håriga fyrbenta son <3



Av Mimmi - 3 mars 2009 03:30

Här sitter jag igen, som varje natt... Ett undantag inatt är att Zid är gelt sällskapssjuk, ska vara i mitt knä heeela tiden! Annars sover han alltid på nätterna min lilla pojke. Men inte tackar jag nej inte :)

Mitt lilla, lilla hjärte gos <3

Det kan inte beskrivas i ord hur mycket jag älskar honom!


I morgon, eller ja idag, åker jag till Östersund! :D
Biljetterna är bokade och väskan, inte riktigt packad ännu, men det kommer det också, så småning om...


Jag är trött, men vågar inte lägga mig med risk att inte komma upp och missa tåget :S Och det tänker jag verkligen inte göra så som jag ser fram emot att träffa Tessan och Chilli ( www.misshelgon.blogg.se )

Ska bli roligt att se hur Zid och Chilli är emot varandra :)


Nu måste jag börja packa så att jag hinner färdigt tills vi ska raida vid 5!


Här är Chilli, en mops/shih tzu flicka :)

Ovido - Quiz & Flashcards