Alla inlägg den 24 mars 2009

Av Mimmi - 24 mars 2009 20:45

Jag är så fruktansvärt less på att komma i andra hand och jag är så jäkla less på dig just nu. Så här gör inte vänner! Fattar du inte att han bara leker med dig... Herregud så blind du är!


Hade världens bästa sovsällskap i natt, utöver mina pojkar alltså.

Han är en underbar människa som jag bara inte kan glömma, fina han!


Jag hoppas på att det blir Östersund i helgen, men just nu verkar det inte som att det kommer bli av... Tyvärr!

Men jag ska leta tågbiljett i stället då, jag ska upp helt enkelt.

Tänkte fjäska in mig för sovplats hos Tessan ;) hehe

Kommer bli jobbigt att få med sig båda pojkarna på tåget.

Men Hana'i kommer inte att följa med mig och Zid hem igen!

Och herregud så ont det gör, men det måste göras...


Och jag längtar till sommaren, då jag kommer flytta till Östersund!

Herregud så nervös jag är och jag hoppas verkligen att jag kommer komma in på Birka, jag behöver något att se fram emot!


Hana'i är för övrigt i spökåldern just nu, så fruktansvärt jobbig! ååh

Men han är fin min pojke, det är han verkligen.


Nu tänker tina ett par mackor för jag är galet hungrig.
Jag har inte orkat laga nå mat idag men jag måste bättra mig.
Jag börjar känna av magsåren igen och det får inte bli sämre!


Hej!

Ovido - Quiz & Flashcards