Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Mimmi - 7 mars 2009 01:41

Nu ska jag snart krypa ner, men jag gruvar mig...

I morgon är det sista dagen här för på söndag åker jag tillbaka hem,

hem till verkligheten, hem till skiten, hem till mitt patetiska liv.

Jag längtar inte........

Men jag saknar Robert, mer än jag trodde att jag skulle!
Ska bli så underbart att träffa honom, på söndag kväll är han Min ;)


Jag saknar mina C'n också!

Carro, jag behöver dig, kom hem...

Cia, vi kan inte fortsätta såhär...

Carro, gumman jag vet inte vad som händer.


Chilli är såå underbar, så gudomligt söt! :)

Jag älskar henne, hon är så busig och go.


Åhh vad jag stör mig på att folk säger att dom har renrasiga hundar,

men att dom bara inte har stamtavla. Men ska det vara så svårt att förstå,
har hunden ingen stamtavla är det Inte renrasig! Den Måste vara reggad.


Nej, nu piper Zid, gosdags med min son nu alltså.


Godnatt!


(sommaren 2008, classic car week - rättvik, men bästa carro <3)

Ovido - Quiz & Flashcards