Alla inlägg den 25 mars 2009

Av Mimmi - 25 mars 2009 17:41

Lovar du att vara ärlig? Ja!
Du heter: Mimmi
Smeknamn: Jag har inget smeknamn
Låt som när du är ledsen sörjer till? Maria Mena blir det oftast
Beroende av: Choklad, nikotin och Zid!
Vem behöver du mest just nu: J...
Vad tror folk om dig? Jag vet faktiskt inte, förr tyckte väll alla att jag var en kaxig skitunge. Men jag har ändrat på mig rätt mycket tycker jag.
Stämmer det? Njae, eller jag var riktigt vidrig när jag var yngre men nu tycker jag väll att jag är rätt snäll.
Vad får du oftast komplimanger för? Mina ögon.
Vad säger du för att imponera på någon? Det är väll bättre att vara sig själv.
Hur imponerar man på dig? Var dig själv bara.
Brukar du skratta för dig själv? Hmm, nej inte så ofta faktiskt.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Ja, en snabbis i så fall. Ska ju jobba idag också. Puss"
Vilken är din favoritmålning: Jag har ingen favoritmålning.
Var bor du? Kungsgården, utanför Gävle.
Trivs du där: Nej, och jag längtar galet mycket till sommaren då jag fyttar till Östersund!
Äger du några converse: Ja! Världens bästa skor :)
Sprit, cider, vin eller öl: Cider men ett gott vitt vin är aldrig fel.
Brukar du bli för full: Nej, inte längre.
Vad har du för mobil operatör: Telia, men funderar på att byta.
Är du allergisk i mot något: Ja, alldeles för mycket!
Har du haft sex idag: Nej
Nästa mål i ditt liv: Att flytta och börja trivas med mig själv.
Hur svarar du i mobilen: hej, hallå eller hej det är Mimmi.
Vem ringde du senast? Mamma
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att jag skulle boka tåg ikväll.
Antal timmar sömn inatt: hmm, runt 8.
Sov du ensam: Jag sover alltid med mina pojkar.
Tycker du om din pappa: Jag älskar min pappa!
Brukar du komma i tid: Nu för tiden har jag blivit rätt bra på det.
När mår du bra: Hmm, vilken svår fråga. Men när jag inte är hemma och har en massa måsten! Men jag mår riktigt bra när jag är i Göteborg.
När blev du fotad senast: Några dagar sedan.
Hur känner du dig nu: Seg och hungrig.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller någon naturlig färg.
Vad tycker du om fötter: Jag hatar fötter faktiskt, usch!
Är du smart: Jag är väll rätt normal begåvad.
Var du aktiv i skolan: Nej, men sista året i grundskolan försökte jag. Men kommer jag in på Birka så ska jag försöka vara riktigt aktiv! :)

Vad saknar du: Jag saknar att må bra. Och jag saknar Götet!
Hade du en bra kväll igår: Jodå, skaplig iaf.
Favorit dryck på morgonen: O'boy.

Rakar du benen: Ja, när jag orkar.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Mellan 3-4 på natten, måste ändra på det nu!
Är du blyg? Ja, det är jag.
Sysslar du med någon idrott: Nej, men jag vill börja rida igen.

Vill du hellre ha mail än brev: Brev är roligt att få, men alla använder väll internet nu för tiden?
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Ja :)
Har du spytt offentligt: Ja, och det är lika pinsamt varje gång.
Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Jag har ingen aning, förmodligen pilla mig på pungen hela dagen. :P haha nej, men jag vet inte!
Är du nöjd med ditt liv: Nej, det är jag verkligen inte. Men förhoppningsvis blir jag det till sommaren/hösten :)
Är du bortskämd: Det vill jag inte påstå att jag är.
Vad gör du i morgon: Träffa Cia en snabbis kanske?
Vad är det värsta du vet? Insekter, jag hatar dom!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på hur mycket pengar jag har att slösa med.

Vad behöver du just nu? Veta vad som kommer hända!
Vilken kändis tycker du är en bra förebild? Jag vet inte. Faktiskt :/

Vad längtar du till? Helgen, jag längtar galet mycket till helgen!
Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, det har jag verkligen!
Vad använder du för shampoo? Head and Shoulders mest tror jag.
Vad är det finaste du fått? Fått vet jag inte, men köpt, helt klart Zid!
En speciell dag du minns: 16 juni 2008 kommer jag aldrig glömma! Inte heller 18 September 2008. 
Hur gammal är du: 17, fyller 18 i september.
Tycker du om någon just nu: Nja, ingen speciell.. Iaf inte som jag vill nämna här!
Om fem månader: Bor jag i Östersund!!!! :D 
Du samlar på: Ingenting längre.
Gröna eller röda äppeln: Gröna, dom ska vara saftiga och söta!
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Någon av mina C'n.

Gillar du golf: Jag har aldrig testat faktiskt.
Vilken tid gick du upp idag: 10.15 typ.
Har du sovit i din egna säng inatt: Ja som alltid.
Har du strumpor på dig nu: Ja.
Vad ska du göra ikväll: Tvätta och spela.
Är det okej att gråta: Såklart, det är mer än okej!
När grät du senast: Igår...
Laddar du ner musik och film från Internet: Ja, men oftast skickar folk.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Jag skulle köpa en lägenhet, spara mycket och köpa en massa kläder och lite andra grejer!
Bär du glasögon eller linser: Glasögon, men jag använder dom knappt.
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, det är inte viktigt. Men många märken har galet snygga kläder!
När går du upp ur sängen en helgmorgon: runt 11 ibland senare.
Har du piercing: Ja, öronen, läppen och tungen, snart naveln och septum.
Vill du gifta dig: Om rätt person dyker upp, ja.
Vill du ha barn: Som ovan, med rätt person.
Solar du ofta: Verkligen inte ofta, men jag gillar det!

Är du bra på att laga mat: Oh shit, verkligen inte.
Gillar du att dansa: Njae, eller jag vet inte. Jag dansar aldrig.
Är du flygrädd: Nu var det många år sedan jag flög, men jag var inte det då.
Hur vig är du: Som ett kylskåp ungefär.
Vad dricker du helst när du är törstig: Cola, jag Älskar coca cola.
Vilken är din favoritglass:  Nogger, och Carte Dór - Fever for chocolate!
Tror du på ett liv efter döden: Jag tror inte på någonting, men jag hoppas.
Tycker du om sushi: Njae, sådär. Det är ju ingen favorit direkt.
Vad äter du helst när du ser på film: Pizza och sen chips med dip och godis.
Bor dina föräldrar tillsammans: Nej.
Har du tandläkarskräck: Nej, men jag tycker att det är lite obehagligt.
Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska!
Vilken ögonfärg har du: Blå-Grå, men dom skifftar lite i grönt.
Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, det har hänt x antal gånger.
Biter du på naglarna: Ja, men jag ska sluta! :P
Röker du: Ja, ska försöka sluta med det också.
Hur ofta tränar/motionerar du: Aldrig i stort sett, eller ja, ute med hundarna.
Senaste låt du hörde: Just Hold Me - Maria Mena
Vad gör du på helgerna: Är hemma med pojkarna eller träffar nå vänner.


Haha, trodde aldrig att listan skulle ta slut.
Men det var bra tidsfördriv, för nu lär jag springa ner i tvättstugan igen...

Usch så tråkigt det är att tvätta :(

Av Mimmi - 25 mars 2009 12:32

Idag vaknade jag runt 10, det är underbart väder ute och jag ska in och träffa min kontaktperson i stan! :) Kommer nog bli en underbar dag, det känner jag på mig! Jag hade även besöksrekod i bloggen i förrgår, utan att jag länkar den någonstans. Ska väll kanske länka den lite. hehe


Jag la mig i tid igår, äntligen! Jag somnade väll runt 2 tiden skulle jag tro.

Och vaknade helt av mig själv och inte nån 30 kg's hund som hoppade på mig, gud va skönt! :D haha


Nu ska jag springa ut med pojkarna på en snabb kissrunda, sen lär jag hoppa in i duschen. :) Tar en längre promenad med dom senare och släpper dom nog vid norra! Ska kanske försöka få tag på Cia också? Luffsen vill nog också springa lite...


Kram!

Ovido - Quiz & Flashcards