Alla inlägg den 9 mars 2009

Av Mimmi - 9 mars 2009 17:52

Zid tappar sjukligt med päls just nu, det kittlas i näsan och jag måste dammsuga soffan varje dag!

Och eftersom han är halvlång hårig så klippte jag honom nyss vid bakbenen och bak på rumpan.
Funderar även på att klippa vid sidan av halsen på honom för där fäller han och sjukt mycket!


Förresten, Hana'i kommer hem ikväll...

Jag vet inte hur det här ska gå faktiskt, herregud så ont det gör, jag tycker så synd om mitt hjärta!


Är barnvakt åt lillebror just nu. Mamma är och kollar på kök för dom håller på rustar huset.

Nej nu tjatar Max om att vi ska springa ut, så det blir väll till att klä på sig och springa ut med honom och Zid.


Kram!

Av Mimmi - 9 mars 2009 11:40

Pratar med Robert nu...

Ingen av oss vet riktigt vad som hände inatt, bara att det spårade ur totalt!

Nu vet jag inte vad som händer. Fyfan vilken jobbig känsla.

Av Mimmi - 9 mars 2009 02:35

Nu sitter jag här, krossad, ensam och totalt jävla tom...

Lämnad i tårar, återigen! Jag trodde inte det här om honom.

Jag orkar inte bygga upp allt igen, jag orkar inte.

Varför ska jag kasta pärlor på svin!?


Jävla helvetes skit!


Jag vill inte, jag orkar inte, jag skiter i det...

Ovido - Quiz & Flashcards