Alla inlägg den 17 mars 2009

Av Mimmi - 17 mars 2009 00:49

Igår kväll kom Jonas hit en snabbis, kikade på en film sen åkte han nästan direkt för han skulle upp och jobba jätte tidigt.

Så jag hade lika tråkigt som innan ett tag innan jag bestämde mig för att spela lite, fastande framför WoW som vanligt och dingade 72 äntligen.

Spelade med finaste M och boostade honom en massa!

Vid 2 tiden stängde jag ner och efter ca en halvtimme plingar det på dörren, och där står han, världens finaste M, mitt älskade ex.

Släpper självklart in honom, lagom förvirrad med otroligt glad :)

Han blev kvar här hela natten, mysig natt, bästa på länge!

Jag tycker fortfarande om honom, väldigt mycket... Det bästa vore att bara släppa honom och gå vidare, men det är verkligen inte lätt.


Jag måste sova, ska till veterinären tidigt med Hana'i i morgon, han haltar väldigt mycket och hans tass är extremt uppsväld, dubbelt så stor än dom andra tassarna! Min stackars lilla djävul :(


Jag saknar Tessan och Chilli också, min vecka i Östersund...


Jag älskar honom fortfarande, och jag hatar det!

Ovido - Quiz & Flashcards