Alla inlägg den 1 mars 2009

Av Mimmi - 1 mars 2009 19:19

Sitter och kikar på Marley & Me och äter Carte D'or Fever for chocolate.
Herregud vilken glass! :) Jag väntar på Robert som är i gävle just nu.

Jag hade tänkt att vi skulle äta på Kung's idag men han har tydligen ätit redan... Så antingen blir det till att äta själv eller så skiter jag i det.
jag har ingenting vettigt att säga överhuvudtaget utan jag har bara rätt tråkigt och känner att jag vill skrika eller skriva, så jag valde det sistnämnda. Nej, nu blir det fortsättningen på Marley & Me.


Kram!



Av Mimmi - 1 mars 2009 13:21

Gårdagendagen började med att jag städa som en galning sen kom Anette och hämtade min älskade son! Jag fortsatta städa sen kom mamma med min fotölj :) Kommer bli rätt bra när jag får plocka upp alla jäkla kläder idag. Sen på kvällen åkte jag, mamma, Anders och Max till Anders syster och åt mat för att hennes äldsta dotter har fyllt år :) Jätte gott med mat och vin.

Herregud så jag saknar min lilla herre just nu, när jag satt här hos pappa igår och skulle kanska precis strax krypa ner i sängen så kände jag mig alldeles tom. Jag är inte van att vara utan honom, men det är bra träning för oss båda, inför sommaren då jag Kanske, kanske åker till portugal. Hur som helst ska denna sommar bli otroligt bra, förhoppningsvis den bästa i mitt liv hittlis! (jag har dock svårt att tro det)

Men med flytt till Östersund, lära känna nya människor, få utvecklas och förhoppningsvis även börja på Birka till hösten! Jag hoppas verkligen att jag kommer in där, det är någonting jag verkligen vill känner jag. Och nu till veckan åker jag även till Östersund om allt går enligt planerna ;)

Träffa Tessan och Chilli ( www.misshelgon.blogg.se ) ska bli skitroligt! Jag är förälskad i den hunden utan att ha träffat henne...


Det har varit en bra kväll för övrigt.
Men ändå känns allt hopplöst, varför?


Ovido - Quiz & Flashcards