Alla inlägg den 27 mars 2009

Av Mimmi - 27 mars 2009 08:18

Mamma kommer strax och hämtar mig!
Nu bär det äntligen av till Östersund, upp till Tessan och Chilli.

Jag har ingenting alls att skriva, förutom att jag alldeles säkert har glömt att packa ned en massa grejer. Jag hittar inte Hana'is favoritleksak :O
aja, jag kommer ju träffa honom igen iaf, får ta med den då!


Nu åker jag till Östersund gott folk. Ha det bra i den här skithålan!


KRAAM!


Bjuder på en snygg bild på Chilli ;)

Av Mimmi - 27 mars 2009 06:26

Godmorgon allihopa! 

Idag åker jag till Östersund igen, ska bli galet roligt att spendera en helg med Tessan och Chilli och det kommer Zid också tycka :D

Jag ska möta Sophia senare idag och hon ska kika lite på Hana'i...
(han kommer inte följa med mig hem igen)

Men det känns bra, jag saknar honom redan och det kommer bli galet tomt, men det är för bådas bästa! Och jag vet att det kommer kännas bättre om ett tag... Jag längtar otroligt mycket till sommaren då jag flyttar upp till Östersund! Åååh, så skoj det ska bli :) Och till hösten, (om jag kommer in på Birka) ska jag verkligen ta tag i mitt liv och göra något av det!

Ikväll blir det nog en lugn kväll med lite god dricka, lite spel och underbart sällskap, så kvällen kan inte bli annat än lyckad :)


Jag känner mig jätte stressad men jag har all tid i världen, men jag borde iofs packa klart Allting sen sätta mig här, menmen ;)

Jag har min fina lilla pojke i knät just nu, Zid är så mammig!

Åh förresten, jag ska äntligen, äntligen köpa en kamera så nu kommer det komma lite bilder framöver!


Ska packa vidare och hälla i mig ett par glas vatten, känner huvudvärken smyga sig fram... Ska nog städa upp lite snabbt också. Hörs sen.


Puss!

Ovido - Quiz & Flashcards