Direktlänk till inlägg 12 februari 2010

arbetsförmedlingen, melodifestivalen,

Av Mimmi - 12 februari 2010 12:35

Nu ska jag plocka upp lite här inne i vardagsrummet och dammsuga, igen.

Weezer har haft krig inatt och haft ner blomman från fönsterbrädan så det är jord ÖVERALLT. fyfan. han har ätit upp halva blomman också, så det är ju bara att köpa en ny... härligt med hund. typ. haha


sen kommer mamma och skjutsar mig till arbetsförmedlingen, inte så jävla kul.

men det måste göras, tyvärr. Tar väll en timme där ungefär sen ska jag hem och boka tvätt tid och ikväll då? utgång? tror fan det, nadja kommer nog tjata med mig ;) men jag är väll inte allt för svår att övertala heller ^^ haha

Ingen aning alls vad jag ska ha på mig dock..

det är ju melodifestivalen här i sandviken nu i helgen så det är galet mycket folk i öltältet på stan, blir nog dit vi går :)


Nu måste jag snabba mig, hörs sen! Puss.


A, what do you feel?


what could you possibly see in me?

what could you possibly like in me?

 
 
Ingen bild

A

13 februari 2010 17:43

fan jag tänker på dig hela tiden och saknar dig som bara den!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

...

Av Mimmi - 17 mars 2011 23:58


Tänk att jag fortfarande har besökare kvar på den här bloggen :)det är http://mimmiastrom.blogg.se/ som gäller!       ...

Av Mimmi - 26 januari 2011 23:10

http://mimmiastrom.blogg.se/   kom ihåg att jag har bytt blogg. ...

Av Mimmi - 20 januari 2011 13:57

Jag har bytt blogg.   http://mimmiastrom.blogg.se/

Av Mimmi - 1 december 2010 00:54

men det tar jag när jag kommer hem. flyger lyfter 15.35. lokal tid. alltså 16.35 svensk tid. landar vid 19.05, enligt tabellen. räknar med 19.35. sen ska jag med tåg och skit från arlanda till gävle. väl i gävle blir jag iaf upphämtad av min ...

Av Mimmi - 12 november 2010 03:59

Har diskat så galet jäkla mycket att fingrarna är skrynkliga. Nu är jag iaf klar med det och har dammsugning och skura golvet kvar. Men först ska jag nog hinka kaffe, börjar bli så jäkla trött. usch!   eller så fixar jag resten imorgon. jag b...

Ovido - Quiz & Flashcards